Ticker

6/recent/ticker-posts

Kereta Terbaru Nissan GT-R Dengan Edisi "Track"

gambar

Kereta Terbaru Nissan GT-R Dengan Edisi "Track" 


  • Nissan GT-R telah mengemaskini komponen enjin, tetapan penghantaran yang ditapis, dan penggantian penggantungan disemak.
  • Edisi Track dan model NISMO tegar mendapat turbocharger yang direka bentuk semula daripada kereta perlumbaan GT-R GT3 terkini.
  • 2020 GT-R memperingati 50 tahun dengan edisi khas yang menawarkan hati yang berbeza.
    Sama seperti raja raksasa yang dinamakan selepas itu, Nissan GT-R adalah kereta yang sangat berkuasa yang mampu memusnahkan musuh yang paling sukar. Nama Panggilan "Godzilla" kenderaan juga mempunyai sejarah yang kaya 50 tahun sejak kereta mula diperkenalkan. 2020 GT-R meraikan masa lalu dan juara sekarang dengan Edisi Ulang Tahun ke- 50 dan beberapa peningkatan prestasi penting. Walaupun supercar Nissan perlahan berkembang sejak dibangkitkan sejak sedekad yang lalu, ia adalah raksasa purba yang terus belajar helah baru.

    Peningkatan Powertrain dan Teknologi Race Kereta

    2020 GT-R menerima pelbagai komponen enjin yang dikemas kini dan penalaan casis yang disemak semula. V-6 3.8-liter twin-turbo yang dibina tangannya terus membuat kuasa tenaga 565 kuasa kuda dan tork 481 lb-ft. Walau bagaimanapun, Nissan telah menjual turbos lama untuk sepasang yang baru yang dikatakan syarikat itu menjadikan enjin lebih cekap dan responsif pada revs rendah. Ia juga bernafas melalui sistem ekzos yang dikemas kini yang merangkumi komponen titanium baru dengan tip biru yang dibakar.
    Transmisi automatik enam kelajuan dual-clutch terus mengarah ke empat roda, tetapi mod memandu R yang sedia ada mempunyai ciri-ciri yang berbeza. Nissan berkata kotak gear automatik akan menurunkan lebih agresif dalam tetapan ini dan lebih baik menyesuaikan diri dengan pemandu, mengurangkan keperluan untuk beralih secara manual ke belakang dari mod memandu yang lebih lemah. Casing GT-R ini dipertingkatkan dengan penggantungan retuned yang sepatutnya membantu menunggang kereta lebih lancar dan lebih baik. Begitu juga, sistem stereng dan brek telah dioptimumkan untuk menjadi lebih responsif.
    Bersama dengan penambahbaikan yang komprehensif ini, Nissan mengagak GT-R Track Edition dan model NISMO keras. Edisi Track kini memaparkan versi V-6 berkembar yang diperhalusi khas yang sebelum ini disediakan untuk NISMO, yang bermakna kuasa kuda meningkat sebanyak 35, kepada 600 kuda, dan tork meningkat sebanyak 14, kepada 467 lb-ft. Kedua-dua model ini mendapat manfaat daripada reka bentuk turbocharger baru yang diberkati daripada kereta perlumbaan Nissan GT-R GT3, yang harus meningkatkan tindak balas dan pecutan enjin. Satu lagi naik taraf kereta yang diilhamkan pada model hi-po GT-R ini adalah brek karbon seramik yang baru. Penyumbat Brembo ini menyediakan cakera yang lebih besar di hadapan (16.1 inci) dan belakang (15.3) serta kurang berat badan dan lebih banyak kuasa berhenti. Kami tidak fikir berapa banyak kos yang akan diganti, walaupun. Edisi Track juga boleh dilengkapi dengan atap serat karbon untuk mengurangkan berat badan. Begitu juga, NISMO mendapat manfaat daripada diet yang lebih serius yang membantu ia menumpahkan kira-kira 67 pound. Pengawal berat ini termasuk serat karbon yang lebih luas di bahagian depan dan komponen yang lebih ringan di tempat lain. Fender depan NISMO khususnya kini mempunyai lubang lumbung seperti yang dilihat pada kereta perlumbaan GT-R GT3 yang membantu aerodinamik dan penyejukan enjin dan menambah downforce. GT-R jalan lurus utama juga mendapat roda 20 inci lebih ringan dengan reka bentuk sembilan bercakap baru. Mereka dibungkus dengan satu set tayar Dunlop yang direka baru yang menyediakan patch kenalan yang lebih besar untuk daya pengikatan yang lebih tinggi dan tindak balas stereng yang lebih baik. Fender depannya khususnya kini mempunyai lubang lumbung seperti yang dilihat pada kereta perlumbaan GT-R GT3 yang membantu aerodinamik dan penyejukan enjin dan menambah downforce. GT-R jalan lurus utama juga mendapat roda 20 inci lebih ringan dengan reka bentuk sembilan bercakap baru. Mereka dibungkus dengan satu set tayar Dunlop yang direka baru yang menyediakan patch kenalan yang lebih besar untuk daya pengikatan yang lebih tinggi dan tindak balas stereng yang lebih baik. Fender depannya khususnya kini mempunyai lubang lumbung seperti yang dilihat pada kereta perlumbaan GT-R GT3 yang membantu aerodinamik dan penyejukan enjin dan menambah downforce. GT-R jalan lurus utama juga mendapat roda 20 inci lebih ringan dengan reka bentuk sembilan bercakap baru. Mereka dibungkus dengan satu set tayar Dunlop yang direka baru yang menyediakan patch kenalan yang lebih besar untuk daya pengikatan yang lebih tinggi dan tindak balas stereng yang lebih baik.

    Godzilla Merayakan 50 Tahun Sejarah

    Michael Simari Kereta dan Pemandu
    The 2020 GT-R menandakan ulang tahun ke 50 dari papan nama legenda, dan Nissan memperingati peristiwa penting ini dengan edisi khas. Berdasarkan tahap trim Premium, Edisi Ulang Tahun ke- 50 boleh didapati dalam tiga kombinasi warna luaran dua warna yang berbeza. Nissan berkata setiap satu mewakili hati dari siri GT Jepun bahawa GT-R yang asli bersaing. Terdapat Pearl White dengan jalur merah dan Super Silver dengan jalur putih, tetapi Bayside (Wangan) Blue dengan jalur putih boleh dikatakan yang paling penting. Gabungan warna ini kali terakhir dilihat pada Nissan Skyline GT-R R34 yang terkenal yang dijual secara eksklusif di luar negara dari 1999 hingga 2002 dan kini pulangan dari tahun 2020.
    Di dalamnya, setiap edisi khas mempunyai skema warna kelabu yang unik, yang juga boleh didapati pada model 2020 GT-R yang lain. Ciri -ciri Ulang Tahun ke- 50 tambahan termasuk trim khas pada tombol shift dan roda stereng serta tempat duduk yang berlainan, sebuah headliner palsu-suede, dan banyak lagi. Walaupun harga rasmi pada 2020 GT-R belum dikeluarkan, kami menjangka akan diumumkan sebelum ia dijual pada musim panas ini.

    Post a Comment

    0 Comments